|
Windsurfcat.com Tens preguntes?...Busques respostes?
|
Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
chuc Usuari
Registrat: 31 Mar 2008 Missatges: 2
|
Publicat: Dl Mar 31, 2008 6:29 pm Assumpte: kiters al trabucador |
|
|
aquet cap de setmana,men he adonat de que hi ha alguns kiters,(am l'accent no son de les nostres terres)que no estan a l'altura d'aquest sport.crec que la platja es de tothom aixo vol dir que tens que respecta la gent que paseja,que pesca,que menja a la platja en fi a tothom.
Aquets kiters que he anomenat adalt,no tenen respecte per ningu,no poden dir a la gent ,que alli estan ells i que no pots estar perque neciten molt de lloc per enlaira la cometa,(tot just es posen a un lloc on es pot fer una mica de marisc i tambe hi han taules per pugue menjar) .
jo ho he setit moltes vegades queixar-se dells, a mes d'un li ha caigut una cometa al damunt o al costat.
Aqui al trabucador hi ha una escola de kite i tinc que treurem el barret davan dells,perque han buscat un lloc on la gent no acostuma a anar alli,
es un lloc molt gran i no molesten a ningu |
|
Tornar a dalt |
|
 |
rikyslalom Usuari
Registrat: 30 Jul 2008 Missatges: 15
|
Publicat: Ds Ago 09, 2008 3:07 pm Assumpte: Re: kiters al trabucador |
|
|
chuc escrigué: | aquet cap de setmana,men he adonat de que hi ha alguns kiters,(am l'accent no son de les nostres terres)que no estan a l'altura d'aquest sport.crec que la platja es de tothom aixo vol dir que tens que respecta la gent que paseja,que pesca,que menja a la platja en fi a tothom.
Aquets kiters que he anomenat adalt,no tenen respecte per ningu,no poden dir a la gent ,que alli estan ells i que no pots estar perque neciten molt de lloc per enlaira la cometa,(tot just es posen a un lloc on es pot fer una mica de marisc i tambe hi han taules per pugue menjar) .
jo ho he setit moltes vegades queixar-se dells, a mes d'un li ha caigut una cometa al damunt o al costat.
Aqui al trabucador hi ha una escola de kite i tinc que treurem el barret davan dells,perque han buscat un lloc on la gent no acostuma a anar alli,
es un lloc molt gran i no molesten a ningu |
Tens rao dient aixo dels kiters,el problema per a ells es que si bufa Llevant tenen que anar a la platja per que si no apereixen a Sant Carles,conec els de l'escola,son bona gent que respecta a la resta d'usuaris del Delta,pero personalment conec bastants kiters d'alla,he tingut un parell de problemas amb un o dos kiters,ja em van avisar els de l'escola que a l'estiu van uns que es creuen que Trabu es d'ells,no respecten ni els seus companys de navegacio,per mi aquesta gent sel's hauria de treure la cometa i la taula.Pero l'unic que es pot fer i personalment ho fare,com se qui son,quan navegui per alla i els vegi venir,val mes que s'apartin,si no mels menjare i t'asseguro que ningu em dira res,els mateixos kiters estan fins els pebrots d'ells,el que pasa es que no volen problemes i s'en van a un altre lloc,em sembla que son valencians si no m'equivoco,pero no estic del tot segur.Algu ja els hi dira alguna cosa.Els problemes que jo he tingut han sigut sencills,m'he tingut que llençar a l'aigua per que passesin si no els podia fer mal,dos cops ho vaig fer i no m'han dit res,ni disculpes ni res,la propera seran ells els que s'aprtin,jo no fare res mes que seguir el meu rumb. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
Posada en marcha per programador web