Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
cochiss Usuari
Registrat: 20 Jun 2007 Missatges: 83
|
Publicat: Dt Oct 27, 2009 6:40 pm Assumpte: |
|
|
ostras aquest cop arribo tard!! Juanito avisa si hay lio otra vez bandarra!!! m´ho passo pipa.. .. si tots teniu raó!! quan bufa sempre es disfruta... I tu pawuel no et queixis que aquest cop has pillat poc....
Ah i una altre cosa (i no va per tu Pawuer pq taladras pro no vas de secretitos) Estic fins els nasos de la peñeta que va del rollo "secret spots" ... i no et dic on naveguem.... i per on s´entra a l´aigua i tal...
ja us els podeu confitar payasos! com si això fos Hawaii.. per cuatre que estem a l´aigua....
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
FelipCosta Usuari

Registrat: 05 Feb 2005 Missatges: 806
|
Publicat: Dc Oct 28, 2009 10:13 am Assumpte: |
|
|
Àllllex escrigué: | Que si jo tal, que si jo més que tu.......a mi el que més m´ha cridat l´atenció dáquest post, és el departament de esponsoring de Viçens, on es pot llegir paukillot.com  |
una coseta:
si vols també tens cabuda al meu espai de publicitat.
previ pagament esclar...
que hi posem???? |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Àllllex Usuari
Registrat: 21 Feb 2005 Missatges: 579
|
Publicat: Dc Oct 28, 2009 10:55 am Assumpte: |
|
|
Vicenç escrigué: | Àllllex escrigué: | Que si jo tal, que si jo més que tu.......a mi el que més m´ha cridat l´atenció dáquest post, és el departament de esponsoring de Viçens, on es pot llegir paukillot.com  |
una coseta:
si vols també tens cabuda al meu espai de publicitat.
previ pagament esclar...
que hi posem???? |
mmmm.... no sé, dubto entre aquimaibufa.com, demasegurqueentra.cat o moltskilotrespersessió.esp.......
El pagament serà evidentment amb llintònics a partir de les 3.00 h am  _________________ Àllllex. Cat 27 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Àllllex Usuari
|
Publicat: Dj Oct 29, 2009 12:32 pm Assumpte: |
|
|
Sobra pal o falta vela !!! _________________ Àllllex. Cat 27 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Marius Usuari

Registrat: 02 Feb 2005 Missatges: 1217 Ubicació: On faci vent
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
xavibal Usuari

Registrat: 09 Des 2007 Missatges: 103
|
Publicat: Dj Oct 29, 2009 1:36 pm Assumpte: |
|
|
Collons !! Els meus primers 15 anys de windsurf, vaig estar navegant amb veles que no funcionaven sense saber-ho .
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
FelipCosta Usuari

Registrat: 05 Feb 2005 Missatges: 806
|
Publicat: Dj Oct 29, 2009 6:27 pm Assumpte: |
|
|
Marius escrigué: | Que no tenen mastils de 340 els de NeilPride?? recomano fer servir el de Ezzy 340m o similar.... aixi la vela No Funciona!
Pd: el tema s'ha desviat molt, no?  |
cert.
Màrius, et vaig estar mirant a pals i desde que portes RRD, has millorat un huevo!!! imaginat el que faràs amb freestyle!!.. amb la twin-.tip.
nota antiego: encara queda...
ojo al tema montgó amb tramuntana... perillós.. perillós.
Adeu. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
juan_pals Usuari
Registrat: 11 Set 2007 Missatges: 46
|
Publicat: Dv Oct 30, 2009 9:18 am Assumpte: |
|
|
pauwer escrigué: | Perque veieu que a l'Escala som gent seriosa us adjunt foto de la super onada de Punta Montgó.
 |
Joder si sembla hawaii  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
jordiriera@me.com Usuari
Registrat: 20 Oct 2009 Missatges: 28 Ubicació: sant celoni
|
Publicat: Ds Oct 31, 2009 2:23 pm Assumpte: Cambia la foto de mongo. |
|
|
Hola Pau,
Crec que pots tenir una foto millor de mongo (per cert, no val amb llevantada quan el vent be de mar, ja que es insurfejable, necesitem vent lateral o side-off).
Aquesta foto que has passat amb l'onada de mig metre i arran de les pedres no es windsurfejable. Analitzant la foto, segurament es un bon spot de frestyle, rollo leucate.
Deixa't estar de secretismes i treu les fotos bones, que se que si tu ho dius, es per algu, que no fa 4 dies que ens coneixem.....
jordi riera |
|
Tornar a dalt |
|
 |
windpals Usuari
Registrat: 27 Oct 2009 Missatges: 1
|
Publicat: Ds Oct 31, 2009 10:05 pm Assumpte: www.mariatehahechounafoto.com |
|
|
juanico saps que la maria ja a penjat totes les fotos de wind a www.mariatehahechounafoto.com hi ha fotos guapissimes i super ben fetes mireu-les val molt la pena....de tothom pero ella no coneix a tots els que hi surten siusplau mireu-ho segur que hi sortiu . es la que va fer aquelles fotos ta guapes al jordi.  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Àllllex Usuari
|
Publicat: Dt Nov 03, 2009 9:36 am Assumpte: |
|
|
juan_pals escrigué: | pauwer escrigué: | Perque veieu que a l'Escala som gent seriosa us adjunt foto de la super onada de Punta Montgó.
 |
Joder si sembla hawaii  |
Un altre cop em perdo en les dimensions........ o l´onada es molt peque o les roques de primer pla són gegants ....... realment tenim okipa aquí al costat ???? _________________ Àllllex. Cat 27 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
juan_pals Usuari
Registrat: 11 Set 2007 Missatges: 46
|
Publicat: Dt Nov 03, 2009 10:36 pm Assumpte: |
|
|
Alex era irónic . |
|
Tornar a dalt |
|
 |
jordi capdevol Usuari
Registrat: 28 Abr 2009 Missatges: 62
|
Publicat: Dl Nov 09, 2009 9:34 am Assumpte: |
|
|
Doncs mireu aquesta onadeta que es forma a Port:
[img]http://jordicapdevol.fotos.es[/img] |
|
Tornar a dalt |
|
 |
jordi capdevol Usuari
|
Publicat: Dl Nov 09, 2009 9:47 am Assumpte: |
|
|
buff
Editat per darrera vegada per jordi capdevol el Dv Nov 13, 2009 6:33 pm, editat 1 cop en total |
|
Tornar a dalt |
|
 |
jordi capdevol Usuari
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
|