Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Per què?
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> De la Catalunya Nord al Delta/ De la Catalunya Norte al Delta
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dj Mai 17, 2007 5:45 am    Assumpte: Respondre citant

Ariel .... poder et faria falta un emoticon que fos " con un par " i no haber d´esperar que els demés et diguin on pots navegar.... Wink !!!
isiwind
Usuari

Registrat: 24 Feb 2006
Missatges: 80

MissatgePublicat: Dv Jul 13, 2007 10:51 pm    Assumpte: Respondre citant

jo soc de .... i navego a .... i quan fa gregal i porta mar de fons en aquest espot s'hi pot navegar totalment off-shore amb onades de surf totalment glassy. Les onades són considerables. L'última vegada que hi vaig navegar amb off shore va ser quan es va disputar el Campionat de Catalunya a la Balena Alegre, me'n recordo pq l vaig na veure després.
És un lloc de Catalunya proper a la frontera on només hi naveguem....2?
El millor vent per nagevar-hi és el gregal peró el Sud també hi entra bé.
Quan hi ha llevant és un perfecte espot de surf.

Inconvenients: la platja no comporta gaire perill i es pot sortir per l'extrem esquerra on les onades són mes petites, el material adequat és 90-100ltrs i5'4-6 metres. L'altre inconvenient és que estas SOL a l'aigua, potser algun surfista, i algu que visqui allà a la vora mirant.
PD: el salt més alt el vaig fer aquí un dia que estava side-off i em vaig llençar full power al llargo amb 97 i 6'4 super passat a una pedazo d'onada de super glassy.
L'altre inconvenient és que només funciona d'aquestes condicions molts pocs dies l'any, i a l'hivern, i s'ha de ser un local local per pillar el dia. L'últim dia vaig estar-hi sol i per això no n'hi ha fotos, però aquest octubre m'hi vaig posar amb l'altre local de side off i va ser brutal.
Per gregal també hi ha un espot de side on amb onada de mig metre super divertida, però l'inconvenient és que x arribar allà has de caminar amb el material muntanya avall i quan arribes ja estas petat! doncs imagina't per tornar a pujar! Aquest només fuciona amb gregal i hi ha poca profunditat, 1 metre de sorra, no més.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dj Set 06, 2007 7:51 pm    Assumpte: Respondre citant

¿CUAL ES EL NOMBRE DE ESTE SPOT?

A ALEX LE IRIA BIEN PARA PRACTICAR EN SOLITARIO Twisted Evil
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dv Set 21, 2007 12:08 pm    Assumpte: Respondre citant

Lo de en solitario.... lo dices por las mega pasadas que te he hecho y me he quedado navegando en solitario Twisted Evil ?????
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dv Set 21, 2007 9:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Demasiado tiempo sin leer tus comentarios. Me alegro de volver a poder reirme un ratillo con las tonterias que dices.

Por cierto ¿hemos coincidido en alguna ocasión? supongo que sera en la red, ¿no?
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dc Set 26, 2007 11:16 am    Assumpte: Respondre citant

Que poca memoria.....aunque puede que al pasarte tan rapido...ni me hayas visto... Shocked Twisted Evil !!!!
LM.SANLLEHY
Usuari

Registrat: 05 Des 2005
Missatges: 83

MissatgePublicat: Dl Nov 17, 2008 8:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Tal com vaig apuntar a l`assemblea de Windsurfcat cal que la FCV inicií converses i estableixi ponts de diàleg i reunió amb els alcaldes de la Catalunya Nord , Sant Cipryen, i de la federació local de vela per tal d`aconseguir fer un circuit que englobi tota Catalunya, a l`hora que intentem aglutinar els raiders catalans de l`altra banda dels Pirineus.

Hem d`incrementar la quantitat de corredors del CCF i cal pensar que en aquells indrets podem aconseguir-ho amb un bon grapat d`ells .

Per la nostra part WINDSURFCAT ha de contactar amb les associacions de windsurf d`aquell sector per obrir nous fronts d`associasionisme i col•laboració.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dl Oct 12, 2009 8:49 am    Assumpte: Respondre citant

Àllllex escrigué:
Ep Shocked !!! Ariel o.... Ariela ????

Compartir és molt maku, sí ... aPort de la Selva a l´estiu podem compartir aparcament Wink !!!!

Avui és un cas que passa quan només bufa en un punt del país...
Port sense aparcament :Sad(

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
jordi capdevol
Usuari

Registrat: 28 Abr 2009
Missatges: 62

MissatgePublicat: Dc Oct 14, 2009 4:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Eibo Xavi¡¡¡¡

Ke bo tornar-te a sentir per aquest pais¡¡¡¡

Lo de Port va ser espectacular aquest pont... De totes maneras, el proxim dia truca abans als locals i et guardarem lloc a primera linea del canal de wind de la platge gran o al pas o ja et direm a on aparcar.

Per cert, els dos petits van agafar la seva primera tramontanada de f-7-9 amb 67 litres y vela infantil de tres. Canya...canya¡¡¡

A10
Tornar a dalt
XAVI-WCAT
Usuari

MissatgePublicat: Dc Oct 14, 2009 10:16 pm    Assumpte: Respondre citant

Tenim fotos dels cracs!
És el nostre futur...

Xavier Torres Isach
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
jordi P
Usuari

Registrat: 12 Oct 2008
Missatges: 16777215

MissatgePublicat: Dj Oct 15, 2009 3:25 am    Assumpte: Respondre citant

Jo els vaig veure diumenge el nanos aquests !!!!!!!! Estic segur que ens faran treure les dentetes abans de que comencin l'institut, vajafieres !!!!!!!!!

Respecte el tema d'aparcar a Port també hi ha moooolta obsessió de tenir el cotxe just davant, però el meu colega i jo vem aparcar a la benzinera i...realment camines 3 minuts fins els columpis, entres per allà (important: que no sigui l'estiu), cenyeixes una miqueta i en un bordo estàs al canal.

I sempre que hi tornes al cotxe (trucadeta, aigua,...) disfrutes d'una onadeta molt divertida !!!!!

Salut ,
jordi capdevol
Usuari

Registrat: 28 Abr 2009
Missatges: 62

MissatgePublicat: Dj Oct 15, 2009 7:47 am    Assumpte: Respondre citant

Eibo Jordi... bones...¡¡¡¡¡

Tens tota la rao... hi ha molts mes llocs per aparcar que davant del canal de wind, i mes en aquesta epoca de l´any, en que la Platge Gran i el Pas som nostres.....dels riders. Es molt valid el aparcament de la benzinera com tu be dius i els que hi han a segona linea en el poble i que estan molt a prop de la platge.

Res mes....Animeu-vos a pujar mes.... penseu que despres de la navegada pots desmontar comodament... comentar la navegada amb els companys.. recuperar forçes amb els bars del poble que ens miran amb bons ulls.... i tot aixo gaudin de molt de vent i onades en un entorn molt macu i que no es gaire frequent a la nostra costa.

Per cert... esta fent una setmana de vent molt xula.... porten desde dilluns amb veles de 4 i aixo encara no para.

Força Cap de Creus, vent i onades.

A10
Tornar a dalt
XAVI-WCAT
Usuari

MissatgePublicat: Dt Oct 20, 2009 11:24 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo he aparcat alguna vegada davant de la benzinera!
Però si es pot aparacar davant del canal és molt més còmode!

Sort que a l'hivern hi ha pocs turistes i molts windsurfistes Smile))

Per cert el nanos de Port donaran molt a parlar...

Xavier Torres Isach
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
pancho
Usuari

Registrat: 17 Abr 2007
Missatges: 9

MissatgePublicat: Dj Mar 17, 2011 10:31 am    Assumpte: Respondre citant

isiwind escrigué:
jo soc de .... i navego a .... i quan fa gregal i porta mar de fons en aquest espot s'hi pot navegar totalment off-shore amb onades de surf totalment glassy. Les onades són considerables. L'última vegada que hi vaig navegar amb off shore va ser quan es va disputar el Campionat de Catalunya a la Balena Alegre, me'n recordo pq l vaig na veure després.
És un lloc de Catalunya proper a la frontera on només hi naveguem....2?
El millor vent per nagevar-hi és el gregal peró el Sud també hi entra bé.
Quan hi ha llevant és un perfecte espot de surf.

Inconvenients: la platja no comporta gaire perill i es pot sortir per l'extrem esquerra on les onades són mes petites, el material adequat és 90-100ltrs i5'4-6 metres. L'altre inconvenient és que estas SOL a l'aigua, potser algun surfista, i algu que visqui allà a la vora mirant.
PD: el salt més alt el vaig fer aquí un dia que estava side-off i em vaig llençar full power al llargo amb 97 i 6'4 super passat a una pedazo d'onada de super glassy.
L'altre inconvenient és que només funciona d'aquestes condicions molts pocs dies l'any, i a l'hivern, i s'ha de ser un local local per pillar el dia. L'últim dia vaig estar-hi sol i per això no n'hi ha fotos, però aquest octubre m'hi vaig posar amb l'altre local de side off i va ser brutal.
Per gregal també hi ha un espot de side on amb onada de mig metre super divertida, però l'inconvenient és que x arribar allà has de caminar amb el material muntanya avall i quan arribes ja estas petat! doncs imagina't per tornar a pujar! Aquest només fuciona amb gregal i hi ha poca profunditat, 1 metre de sorra, no més.

Pot ser que akest spot que dius de pujar i baixar muntanya sigui entre portbou i colera? si es aixi vaya matada baixar totes les escales akelles...

Jo he navegat a portbou amb gregal...previ a una tramuntanada diria, amb 5 metres i 94 litres...mar iper plana.. l'unic inconvenient es que necesites un barco per sortir de la badia de portbou. amb tramuntana mai he navegat pro deu ser mol destroller...doncs al sortir de puntes et trobes amb remolins d'aigua aixecats pel vent... = o + 50 kts...un espectacle...

També penso que pot ser un bon spot les platges de grifeu i garbet...entre colera i llança! obiament per nort o gregal...amb surazo no se pas si funcionaria..
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> De la Catalunya Nord al Delta/ De la Catalunya Norte al Delta Totes les hores són GMT
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web