|
Windsurfcat.com Tens preguntes?...Busques respostes?
|
Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
perem Usuari
Registrat: 20 Abr 2008 Missatges: 46
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
€nrike Usuari
Registrat: 30 Nov 2006 Missatges: 124 Ubicació: Benjiwind - Badalona
|
Publicat: Dc Oct 03, 2012 10:52 pm Assumpte: Onades |
|
|
Gràcies perquè per uns minuts m'he traslladat a aquests spots impressionants que encara no conec.
Jo estic començant ara a ficar-me en onades, realment és tant necessari virar per no derivar quan es navega en ones?
Solament per curiositat els maquines que navegaven per allí feian la virada o trasluchaban?
En aigua plana o choppy la trasluchada la tinc bastant per la mà, però virar la veritat que fa anys que no faig servir aquesta maniobra amb taula petita i no la domino amb taula petita.
Els que navegueu de tant en tant en onades dieu la vostra que per aquí segur que hi sou uns quants. _________________ Saludos,
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
perem Usuari
Registrat: 20 Abr 2008 Missatges: 46
|
Publicat: Dj Oct 04, 2012 7:56 am Assumpte: |
|
|
Hola €nrike,
Me n’alegro que t’hagi agradat .
Jo tan sols he estat a dos spots relativament seriosos d’Onades. Moulay i Punta Blanca. En el primer no hi tant problema al derivar, es un spot molt gran i amb una sortida segura, però un xic incomoda, en quasi tota la seva extensió. El segon es molt més petit, i amb “llargs” molt curts el que no et permet guanyar terreny cenyint.
En el primer potser vaig veure mes trabuchades que virades, però en el segon quasi tothom virava, i els maquines que trabuchaven la feien molt diferent al que estava acostumat. Res de intentar mantenir el planeig, era una trabuchada hiper tancada, curta perdent potser un metre o menys. Moltes vegades era tan tancada que queien en water amb la vela en “clew” es a dir pajarin al davant. Quasi com si sol giressin la taula sobre ella mateixa.
Però una cosa es navegar “entre onades” el que faig Jo i l’altre aprofitar-les, en cada bottom vas perdent terreny.
En resum.... per mi, es necessari, però depèn de cada spot ho serà mes o menys. _________________ www.bcnaccions.com
www.oceanpawpaw.com |
|
Tornar a dalt |
|
 |
silent Usuari
Registrat: 16 Des 2009 Missatges: 15
|
Publicat: Dg Oct 21, 2012 7:36 am Assumpte: |
|
|
Enrique, com t'han dit la virada ajuda molt perquè perds mensy terreny i pots fer més bordos, surfejar més i tornar al punt de partida amb més facilitat. Pero no és imprescindible i particularment la trobo molt fotuda . Punta es un spot complicadet, tens poc lloc i l'has d'aprofitar, però tampoc es super imprescindible virar. El que no pots fer es trasluchades tipus slalom perdent molt terreny, o vires o fas trasluchades curtes. _________________ Viviendo en un país a "sotavento". |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
Posada en marcha per programador web