═ndex del F˛rum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessiˇ per veure els teus missatges privatsInicia una sessiˇ per veure els teus missatges privats   Iniciar SessiˇIniciar Sessiˇ 

Regata de Begur

Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema segŘent  
Autor Missatge
Pi˝i
Usuari

Registrat: 03 Nov 2005
Missatges: 2

MissatgePublicat: Dj Nov 03, 2005 10:07 am    Assumpte: Regata de Begur Respondre citant

Hola a tots!!

trobo molt bona idea lo de ballugar las provas d'una banda a l'altre en funcio de las condicions i sempre he recolzat aquesta idea, per˛ creec que es fonamental que s'avisi previament quines regatas son movils i quinas no. En el meu cas, que estic vivint fora estic molt pendent del parte per si haig de venir o no. El dijou abans ja vaig veure que no faria vent a Pals i que ho hauria un bon parte de sud a Franša, com que a Pals no es faria la regata, es veia, no vaig venir. Si que ho hagues fet si hagues sapigut que anavam a Franša. Resultat: se m'anat en orris el treball que he fet venint a las provas aquest any, que per mi han soposat un gran esforš perque estaba tambe tot l'any fora. Ja se que esta fora es el meu problema, pero nomes demano que de cara endevant s'avisi amb antelacio.

best regards,

Pi˝i
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicaciˇ: Catalunya

MissatgePublicat: Dj Nov 03, 2005 8:03 pm    Assumpte: Respondre citant

TENS TOTA LA RAO,
EN BREU US DONAR╔ LA SOLUCIË Evil or Very Mad

XAVI
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor
└llllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Nov 08, 2005 3:33 pm    Assumpte: anuci regata m˛vil. Respondre citant

Crec que el tema regata m˛vil Ús el futur i l┤hem de potenciar al mÓxim.
Mr. Green

El fet de poder decidir el mateix dia farÓ que disminueixi la possibilitat de "punxasu". Shocked

Per casos de regatistes que han de vindre de fora, o simplement no tenen la possibilitat d┤ asistir-hi dos dies caldria anunciar si la regata Ús en categoria m˛vil o no, aspecte que crec que depen mÚs dels organitzadors que d┤altres aspectes.

Via missatge al buscaviento es podria mirar de tindre informats a tots els federats ┐ no ? Question

└llllex.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicaciˇ: On faci vent

MissatgePublicat: Dl Nov 14, 2005 6:50 pm    Assumpte: Movil? Respondre citant

En Pi˝i tÚ raˇ, es mes quan es decideixi fer mˇvil, s'ha de donar un marge a l'amplitud d'aquesta movilitat. Per exemple: una regata a Pals pot tenir un marge de St cipriane a Malgrat, pero que toithom sapiga que no es pot fer al delta! (o si) pero que quedi definit.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Ramon Pastor
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dt Nov 15, 2005 12:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Estic decor amb el que dieu!!!!
A mi tb em va passar el mateix que en Pi˝i!! ja que jo stic a Canaries i tb estic pandent dels partes per anar a les regates!!!

Crec que s'ha de definir tal y com diu en Marius!!! Rolling Eyes
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pÓgina web de l'autor
└llllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Nov 15, 2005 6:16 pm    Assumpte: Respondre citant

A tots els que heu quedat per davant meu en la classifica...no cal avisar-vos Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Cat-27
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    ═ndex del F˛rum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores sˇn GMT
PÓgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest f˛rum
No pots respondre a temes en aquest f˛rum
No pots editar els teus missatges en aquest f˛rum
No pots esborrar els teus missatges aquest f˛rum
No pots votar a les enquestes en aquest f˛rum

Posada en marcha per programador web