Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

GREGAL A LA BASE NÀUTICA I BONES ONES UN ALTRE COP - 22/11/2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dc Nov 23, 2005 3:05 pm    Assumpte: GREGAL A LA BASE NÀUTICA I BONES ONES UN ALTRE COP - 22/11/2 Respondre citant

Bon dia a tots,

FOTO: UNIVERSAL WAVE 88 de www.exocet-original.com
Ahir vaig repetir experiència de navegar amb gregal a Bercelona! Realment val la pena...

A mig matí un correu, de la llista de wcat, em va fer mirar el busca i la gran sorpresa: Gregal !!!! al Maresme i BCN. Cap ales 14:00H plego de treballar i em dirigeixo cap a Cabrera, passant pel Masnou vaig veure en Jaume Oliveras navegant (vent fins a la costa i poca onada). Un cop a Cabrera la gent estava navegant amb vela de 5,4 i taula de 100 litres una mica justos i el busca torna apitar a BCN amb 20 nusos de mitja. No m'ho penso dues vegades!!! Cap a Mataró a buscar l'autopista! i a tota llet cap a BCN en 10 minuts.

Espero no arribi però passant per Badalona vaig veure pel retrovisor càmares de Tràfic i anava a 120 i em sembla que s'havia d'anar a 90!! Primera pillada...

Vaig arribar a la Base Nàutic al final cap a les 14:40 i abans de les 15:00 ja estava a l'aigua, amb la EXOCET UNIVERSAL 88 i la SPACE DOG SAILS TOXIC 5,3.

La veritat és que les condicions van ser perfectes!!! Onades i vent per 5,3 o inclús per 4,7!!!

Com sempre hi havia gent navegant i cap a les 16:00 tothom a treballar menys jo! coses que tenim el funcionaris (Per sort el vent va durar fins a les 17:30 que va començar a fer el tonto. Personalment m'agrada anar la la Base amb gregal per les ones, netes i bastant glassi. Surfejar entre els surfistes sempre dona un punt d'emoció!!!

Segurament encara hauria pogut montar la VOLTAGE 6,4 i la EXOCET CROSS 102!!!

Ja estava massa petat! i vaig decidir plegar (es fa fosc massa aviat!!!)

Em sap greu pero no tinc fotos.

Conclusió: Amb gregal a BCN està mès fort i l'onada entra més neta i ordenada que al Maresme.

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web