Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Normativa

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Marc E93
Usuari

Registrat: 13 Jul 2006
Missatges: 18

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 2:30 pm    Assumpte: Normativa Respondre citant

Com ja he comentat, suposo que s'intenta fer un circuit seriós, no regates de pachangueo...

Si és així, decisions com que puntui una regata que no s'ha acabat (que em sembla que no hi ha cap circuit, ni esport on passi) haurien d'estar reglades en una normativa prèvia, i no en una suposada votació on no hi deuria ser tothom... i potser només van votar persones afavorides...

Des del meu punt de vista, igual que en miki, el circuit perd serietat i interés.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 3:14 pm    Assumpte: Respondre citant

No critiqueu el circuit que el Màrius i Alllex s'enfadaràn!!
ells que van votar???

a10
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 5:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Crec que l'any que ve hauriem de poder fer descartes. Per exemple si completem cinc proves, una poderla descartar. Així no penalitzaria tant no anar a una prova. De totes maneres aixó és un circuit i si vols guanyar has d'anar a totes les proves. Si es pot descartar una o dos, doncs permet que faltis sense perdre oportunitats com els pasen a molts dels corredors que estan de vacançes el Juliol.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Raca
Usuari

Registrat: 23 Feb 2005
Missatges: 138

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 5:14 pm    Assumpte: puntuar les maniobres fetes no les osties Respondre citant

Estic decor amb en Marios un descarte cada 5 proves i qui vagi a les proves encara que no fasi vent tambe te que puntuar un minim.

Crec tambe que de cara a la ultima prova de wave freestil, les semi finals i les finals tenen que puntura les maniobres fetes no les osties ni els intens, que no tenim 15 anys per fotrens pinyos i mira lu que pasa quan partisipem a un mundial com que no puntuan els pinyos quedem ultims. Esteu decor amb mi?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 5:34 pm    Assumpte: Re: puntuar les maniobres fetes no les osties Respondre citant

Raca escrigué:
Estic decor amb en Marios un descarte cada 5 proves i qui vagi a les proves encara que no fasi vent tambe te que puntuar un minim.

Crec tambe que de cara a la ultima prova de wave freestil, les semi finals i les finals tenen que puntura les maniobres fetes no les osties ni els intens, que no tenim 15 anys per fotrens pinyos i mira lu que pasa quan partisipem a un mundial com que no puntuan els pinyos quedem ultims. Esteu decor amb mi?

Totalment!!! en lo de la puntuació dels pinyos.

No estic d'acord en.. que es puntuii anar a una prova encara que no faci vent.

a10
Tornar a dalt
Raca
Usuari

Registrat: 23 Feb 2005
Missatges: 138

MissatgePublicat: Dv Jul 14, 2006 7:38 pm    Assumpte: Respondre citant

pauwer que tens enveja de anar per la cua jejejeje jo ho he proposat per el nostra be.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
Marc E93
Usuari

Registrat: 13 Jul 2006
Missatges: 18

MissatgePublicat: Ds Jul 15, 2006 10:38 am    Assumpte: Aixo mateix Respondre citant

Molt be Marius, que es pugui descartar alguna prova que s'hagi fet.

Però que passa amb les proves que puntuen i que no s'han acabat????????????
Entenc que hi estiguis d'acord perque et beneficia molt, i de fet a mi ni em ve ni em va,... però es que no m'agrada participar a un lloc on veig que passen irregularitats com aquesta!

En un any en que s'han acabat mes proves que mai, crec que no és necessari donar per acabada una prova que es va fer en condicions lamentables i que no es va poder fer la final.

No estic gens d'acord amb lo del campionat d'espanya, i segurament, (exceptuant els ¡¡¡¡16!!!!! primers classificats) la resta de la gent tampoc.
Quan es va fer la votació? i qui hi havia?
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dl Jul 17, 2006 5:53 pm    Assumpte: Re: Aixo mateix Respondre citant

Marc E93 escrigué:
Molt be Marius, que es pugui descartar alguna prova que s'hagi fet.

Però que passa amb les proves que puntuen i que no s'han acabat????????????
Entenc que hi estiguis d'acord perque et beneficia molt, i de fet a mi ni em ve ni em va,... però es que no m'agrada participar a un lloc on veig que passen irregularitats com aquesta!

En un any en que s'han acabat mes proves que mai, crec que no és necessari donar per acabada una prova que es va fer en condicions lamentables i que no es va poder fer la final.

No estic gens d'acord amb lo del campionat d'espanya, i segurament, (exceptuant els ¡¡¡¡16!!!!! primers classificats) la resta de la gent tampoc.
Quan es va fer la votació? i qui hi havia?

Hola Marc,
La veritat es que contant el campionat d'espanya nomes em veneficia una posició i que de ven segur perdré en les seguents proves. En Miki ho recoperarà segur. O sigui que m'es igual si es compta o no. Al final de la prova es va dir que es miraria si es podia aplicar la puntuació com la prova del campionat d'europa a Tarifa. No va ser una votació que jo recordi. Tu te'n havies anat perque et trobaves malament, em penso pero estavem la majoria. No estic d'acord perque em beneficii ni tampoc estic en contra perque es van fer un munt de manigues i hi habia tothom. De fet, si no puntua el campionat d'espanya hi haura un munt de perjudicats, tots aquells que han faltat en alguna prova de l'estiu pero estaven alla.
A mi mo em modificarà gaire el resultat final.

Llastima que no haguem tingut vent a la d'espeed... ens truquem a fuerte!
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Jul 18, 2006 9:40 am    Assumpte: Respondre citant

Crec que molt parlar i poc navegar Twisted Evil Twisted Evil !!!!si tots els que es queixen fosin uns màquines amb mega nivelón, segur que el campionat seria semi professional amb mega sponsors i el nivell general del circuit pujaria moltíssim i la resta de mortals podriem aprendre molt Shocked !!!

Per exemple el ProCatalà que no se li veu el pel més al sud de Pals Evil or Very Mad Evil or Very Mad ......i sembla que li agrada moooolt queixar-se ...i no miro a ningú Shocked Shocked Shocked ... Wink menys forum quejica Mad i més maxacar a l´aigua... totes les modalitats,....no especialitzar-se en wind-queixa Twisted Evil Twisted Evil !!!!
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web