Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Que penseu de la regata de El Ejido

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Raca
Usuari

Registrat: 23 Feb 2005
Missatges: 138

MissatgePublicat: Dc Des 20, 2006 6:20 pm    Assumpte: Que penseu de la regata de El Ejido Respondre citant

Jo estic dador en la regata de el ejido però promoure el windsurf, però no o trobo normal que censa avisar amb temps ficar una regata por la cara i a mes al principi diuen que es campionat despanya, crec que si es te que fer un circuit com deu mana, per lomenys el presi es te que assabentar d’un any per l’altre, pq doni temps d’organizansa i
moure’ns. Jo en aquesta regata i anava anar però em manifesto per eixos, no i aniré jejeje jo crec que tos els catalans o els que fem el circuit ens tindríem que manifestar i no anar-hi, les coses es tenen que fer correctament seguin unes pauses, i pq que hi ha un internacional per el mix no pot fer lo que li roti,crec que lo mínim es convidar el presi a la regata i veure com funciona i aixins el any pròxim donarlis la possibilitat de ferla com a copa despanya o campionat d’Espanya.

Algú esta en contra o a favor ?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dc Des 20, 2006 6:27 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola!
Vaig parlar amb ells i m'han dit que aquest any ha anat tot masa rapid i per aixó ho han dit tan tard.

Naturalment no es una prova nacional i ja ho han corregit.

De totes maneres ja estan en contacte amb el secretari Nacional per fer les gestions i que l'any que ve sigui nacional. A veure si ho aconsegueixen.

Jo ja tenia planificat el viatge a Australia i no hi podré anar.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dj Des 21, 2006 8:41 am    Assumpte: Respondre citant

Tot el que sigui promocionar el windsurf és perfecte Very Happy !!!

Però si el que es vol es fer una prova puntuable a nivell nacional o autonòmic , crec que s´ha de fer através de la federació i més concretament através de la classe de funboard, on el Xavi Torres que és el president a nivell nacional s´ho està currant moltíssim !!Si tothom va per lliure tornarem al caos que va portar al fracàs esportiu del windsurf a Espanña... Evil or Very Mad !!
Ramon Pastor
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dj Des 21, 2006 9:02 am    Assumpte: Respondre citant

Totalment decort Alex!!!

Per el que jo ser els de la competi volien o ja ho han fet de combidar tots els pros de canarias!!! Ruanos, Ceballos, Dario, Ele, etc..... i els dames butifarra!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Raca
Usuari

Registrat: 23 Feb 2005
Missatges: 138

MissatgePublicat: Dj Des 21, 2006 10:38 am    Assumpte: Respondre citant

Aixos no o trobo just si inviten ens inviten a tots no els cuatre canaris i a mes pagat tot i els pardillos que nem a totes les regates que els dongin.

com diu el ramon butifarra
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dj Des 21, 2006 9:47 pm    Assumpte: Respondre citant

NOS JODE A TODOS Twisted Evil HABRA QUE NAVEGAR MAS Y MEJOR Wink , NO ESTAMOS AL NIVEL Sad

SUERTE Y MUCHO VIENTO O....
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 8:01 am    Assumpte: Respondre citant

Els màsters som ideals per omplir heads !!! per què tampoc ens han dit res .... Twisted Evil Twisted Evil ?????
E-74 (EXOCET / NP)
Usuari

Registrat: 05 Des 2005
Missatges: 69
Ubicació: Donde haga viento!

MissatgePublicat: Ds Des 30, 2006 8:23 pm    Assumpte: Respondre citant

Han invitat a algunes estrelles españoles de la PWA per a fer l'esdeveniment més sonat i que hi vagi més gent Very Happy , és lícit!!! Ens caldrà ser més bons el 2007 Evil or Very Mad per poder anar-hi el proper any, encara que hi podia anar tothom que vulgués. Wink Crec que en López hi haurà anat! Razz espero ens deixi el podi dels catalans ben alta Laughing

En realitat TOT SUMA!

http://www.exocet-original.com http://www.neilpryde.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Micky Lopez
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 334

MissatgePublicat: Dt Gen 02, 2007 10:51 am    Assumpte: Gerard en la Sooruz Culoperro 2007(El Ejido) Respondre citant

Hola, si Gerard esta alli, hemos bajado el fin semana, joder que paliza, hay 800 km por lo menos.

Que sería preferible que fuera bajo el paraguas de la federación, pues claro, dentro de un circuito nacional, sería lo ideal...

Pero como por la premura de la organización no ha podido ser asi, y pensando en las pocas posibilidades de competición que hay en la peninsula para el windsurf...

porfavor dejemos de criticar lo que hacen otros, aunque no sea perfecto,

pero Sres, es mas y buen windsurf, que es lo que nos gusta a todos no?

yo ya estoy de vuelta, pero tiene buena pinta, sponsor (Sooruz) hotel de 4 estrellas(AR Almerimar), buen spot, acude gente con nivelazo( Victor Fernandez , Ceballos, Eleazar, etc) ,

en fin, solo falta que entren condiciones,

Desde Barcelona, les deseo mucha suerte, organizadores y competidores

keep surfing,

Micky Lopez
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web