|
Windsurfcat.com Tens preguntes?...Busques respostes?
|
Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
Sergiespinosa Usuari
Registrat: 07 Mar 2005 Missatges: 763 Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador
|
Publicat: Dt Nov 07, 2006 8:57 pm Assumpte: tema dvd's CCF |
|
|
HOla amics volia fer un comentari sobre els Dvd's de el CCF. El video esta molt currat i m'agrada... cla tot menys una cosa: la música, es fa una mica pesat sempre veure els videos de el CCF amb green day yo personalment ficaria algu més posat de moda com el hip hop o una bona canço de metal.
Que opineu? _________________ Sergi Espinosa
www.aquarius.es - Camping Aquarius
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Marius Usuari

Registrat: 02 Feb 2005 Missatges: 1217 Ubicació: On faci vent
|
|
Tornar a dalt |
|
 |
Oriol L´Escala Usuari

Registrat: 18 Oct 2005 Missatges: 162
|
Publicat: Dv Feb 16, 2007 5:11 pm Assumpte: |
|
|
Gran pèrdua la d´en Xavi Rifà!! Dona-li records
Que farem sense ell??
Gabinet de crisi!!!
Em sembla que és + urgent trobar un càmara .. que un jutge -ai, ai, ai.. que alguns em pegaran..-.
Ho dic perquè t´ho passes bomba veient els pinyos al sofa i és una bona eina de la promoció del circuit.. (i més si es penjessin algunes imatges a altres webs surferes.. )
Sr Espinosa., vist el teu nivell , ets un possible candidat.. com ho tens?  _________________ bon vent,
Oriol |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Sergiespinosa Usuari
Registrat: 07 Mar 2005 Missatges: 763 Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador
|
Publicat: Ds Feb 17, 2007 6:04 pm Assumpte: |
|
|
Oriol L´Escala escrigué: | Gran pèrdua la d´en Xavi Rifà!! Dona-li records
Que farem sense ell??
Gabinet de crisi!!!
Em sembla que és + urgent trobar un càmara .. que un jutge -ai, ai, ai.. que alguns em pegaran..-.
Ho dic perquè t´ho passes bomba veient els pinyos al sofa i és una bona eina de la promoció del circuit.. (i més si es penjessin algunes imatges a altres webs surferes.. )
Sr Espinosa., vist el teu nivell , ets un possible candidat.. com ho tens?  |
Noo jejjeje jo navegu _________________ Sergi Espinosa
www.aquarius.es - Camping Aquarius
 |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
Posada en marcha per programador web