Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

un nou esport

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
jordi oller
Usuari

Registrat: 02 Oct 2006
Missatges: 5

MissatgePublicat: Dg Oct 15, 2006 6:08 pm    Assumpte: un nou esport Respondre citant

hola a tots i a totes!!!que me sembla que no hi ha el sector femení a catalunya.
fa poc que estic nevegant però......déu n´hi do!!!!!!és alucinant això de la taula
m´agrada saber que a casa hi ha força gent fent pinya amb les taules i organitzant-se fent regates, aprofitant la nostra tramuntana. us dic això perquè estic navegant (aprenent) al Médano de tenerife i això també és un paradís pels windsurfistes i els del kite. us recomano venir per aquí ....és alucinant!!!!! i perquè no, hi ha tius que són verdederes màquines de piruetes.
apali doncs, deixeu-me un lloc perquè aquest estiu és possible que torni a casa jejeje.
fins aviat!!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
aidawind44
Usuari

Registrat: 28 Des 2006
Missatges: 146

MissatgePublicat: Dj Des 28, 2006 8:47 pm    Assumpte: bé bé... Respondre citant

ola jordi...
eis si que hi ha sector femení i també ens contene a les regates tot i que som poques, pero hi seguim fent pinya com tots els nois!
El medano esta molt wapo! hi vaig estar el estiu del 2006 i vaig enganxar força vent.... a més allà al Cabezo es fan unes onades wapisimes
Si m'hagues pogut quedar allà no es tornat

bon vent

www.mara-sports.nl
www.funcat.cat
www.buff.es
www.jp-australia.com
www.neilpryde.com
www.mauimagic.com
www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web