Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

AVENTURA CAP A RIUMAR - 20 DE NOVEMBRE DEL 2005

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  

Com veus Riumar per navegar?
Un bon spot per evitar el fred de Girona
40%
 40%  [ 2 ]
Està massa lluny de BCN però val la pena
60%
 60%  [ 3 ]
Un spot de mar pla i no val la pena
0%
 0%  [ 0 ]
Vots Totals : 5

Autor Missatge
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dc Nov 23, 2005 7:24 am    Assumpte: AVENTURA CAP A RIUMAR - 20 DE NOVEMBRE DEL 2005 Respondre citant

REPORT DE: ÀLEX SOLER CAT-27

Ola,
Ahir amb l´ordinador totalment en barrena, no vaig poder passar el raport......
Dissabte nit després del 0 - 3 !!!!!!!!!! mirem la previ i encara que s´aguanta amb pinçes decidim que provarem sort al sud ( estem euforics ).....gol,gol,goooooool.
Diumenge al matí,tenim tanta confi amb la previ que.......ho carregem TOT a la Base... fins i tot les planxes de surf !!!

Tot .......RRD i Simmer clar !!!! je,je,je
Ja saps... el que deixis serà el que necessitaràs.............
De camí ens truca en Raül que ja està a l´alçada de Comarruga i.....res de vent !!!!
En Marius opina que amb els16 de mitja de Riumar que marca el Busca ja n´hi ha prou i ´s´apunta...
Ningú ho vol dir.... però tots ho pensem....farem un pinxassu d´escàndol...a 200 kms de casa !!!!
Per animar-nos posem una i una altre vegada Cocaine de Eric Clapton al cd de la furgo, sota un cel gris no wind total ...
Anem a la platja de l´Ampolla... desolador !!! plou, fa fret i 0 vent.Enfilem sota la pluja cap el Goleo....res de res.
Decidim passar per Riumar ( ja que hi som ) abans d´anar a dinar....el tema és si farem fideuà o arrós ¿?
S´ajunta ara a la caravana del pinxassu en Màrius.....
El vent de mar enganya.... ningú vol fer de conillet d´indies..En Gurú i el Marius ho veuen clar i s´hi fiquen i ....van !!!!!!

Gurú va....començen les presses !!!
Apartir d´aquí dia memorable per 6.3, tot i que em pica un putu peix aranya ...segueixo navegant, veig les estrelles, però no penso deixar sol el spot només pels col.legues !!!!!!!
Tornada feliç, feliç .....el windsurf és així.

Destacar la paciència de Lourdes i Espe que van esperar tot el dia als seus respectius ....¿?

Àllllex Cat-27.
http://www.robertoriccidesigns.com/
http://www.tacticsurfbcn.com/
http://www.simmersails.com/
http://www.atan.fr/
http://www.lasguias.com/basenautica/
http://www.buscaviento.com/BuscaViento.htm[/img]

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dj Nov 24, 2005 8:25 am    Assumpte: Respondre citant

Text: Màrius Solà E-79

Hola Surfers! (a continuación...)

Diuen que el windsurf és un esport emocionant. Alguns a més, per tal de
navegar, ens desplaçem allà on faci el mínim vent necesari per mullar les
nostres taules amb l'emoció afegida de que el vent no ens esquivi a última
hora.

Per Diumenge, les previsions apuntaven un Gregal, i mes fort al sud de
Catalunya. La nit abans tenia una festa i mentre tothom bebia "whiskis" jo
ballava amb un suc de pinya fins les sis del matí. Pero la Gregalada que jo
esperava que arrives a Barcelona o com a mínim a Calafell era molt pobre a les deu del matí. Riumar era l'únic lloc on marcaba 16 nussos de mitja...i jo portava cuatre hores de son. En Raül truca a veure que fem, decideixo seguir dormint a veure si puja a Calafell. A les Onze del matí un missatge d'en Raül diu que van cap al delta amb els dos Alex de la base i en Gurú. Comprovo que el vent insisteix amb els 16 nusos al Delta i surto disparat del llit. Es una bojeria, pero qué carai!

La resta de l'expedició em porta ventatge o sigui que accelero el meu Laguna resant per que els radars no funcionin. Amb una hora i mitja ja era a la sortida de "L'Ampolla". És en aquell moment quan el vent baixa a 13 de mitja i es posa a ploure... Els companys estan explorant la platja de l'Ampolla per veure si el Gregal entra mes de costat que a Riumar. Res de vent. La cosa pintava fatal, pero decidim arrivar fins a Riumar (ja que estavem aqui!). De cami cap a Riumar ja em vaig unir a la petita caravana de buscadors de vent.

Riumar.
El busca marca que es recuperen els 16 nusos de mitja. Plovisqueja una mica, nomes en Gurú i Jo ens decidim a muntar, els altres esperen si es va o no. En gurú es posa a l'aigua abans que Jo i surt disparat amb la seva 6.3m. El Gregal a Riumar, ve totalment de mar. Tothom monta atabalat, deixa de ploure, la nostre sort esta camviant per moments. Entro amb la meva 6.5m i he de sortir a tensar, esta genial!

De Gregal a Llevant.
Pero les emocions no s'acaben aqui. Una hora disfrutant del Gregal i de cop baixa, vent 0. Ens reunim els cinc descansant esperant que sigui una baixada puntual quan de cop, entra vent de deretes (Llevant). A partir d'aqui va ser una marató de dues hores i mija mes sense descans amb mar plà, ideal per treure suc als Volcanos, Spocks i transicions de tota mena amb la taula de freestyle. Ja fosc el vent continúa, recollim feliços, com si haguésim arriscat molt i haguèsim guanyat el doble...

Bon vent!

Marius Solà E-79
www.sailboardstarifa.com (tablas Sailboards Tarifa y alerones X-Foil)
www.windmania.com (e-tienda)
www.ezzy.com (velas y mástiles)
www.100x100estanca.com (fundas AQUAPAC para cámaras, llaves, etc.)
www.Doctor-X.com.ar (ropa surfera)
www.ahoralosabes.com (medidores NAVMAN de velocidad por GPS)
www.catperruquers.com (cortes de pelo para surferos)

Hola surfistas!

Dicen que el windsurf es un deporte emocionante. Algunos, a demás nos
desplazamos donde haga falta para mojar nuestras tablas con la emoción
añadida de que el viento no nos esquive a última hora.

Para el Domingo, las previsiones marcaban Gregal, y mas fuerte hacia el sur de Cataluña. La noche del Sábado tenía una fiesta y mientras todo el mundo le daba al "Whisky", yo bailaba con un zumo de piña hasta las seis de la mañana. Pero el Gregal resultó mas flojo de lo esperado y sólo en el Delta del Ebro llegaban 16 nudos de media según el Buscaviento a las diez de la mañana (yo con 4 horas de sueño). Nada en Barcelona o Calafell. Raül llama para ver qué hacemos...decido seguir durmiendo a ver si sube por Barcelona. A las once un mensaje de Raül dice que se va para el delta con los dos Alex de la Base y el Gurú. Compruebo que no sube en Barna y los 16 nudos del Delta siguen constantes... me levanto de un tirón. Es una locura, pero “qué carai”!

El resto de la expedición me llevan ventaja, o sea que acelero mi Laguna
rezando no ser cazado por un radar. En una hora y media ya me planto a la salida "L'Ampolla". En ese momento el busca marca 13 nudos y empieza a llover. Desastre. Los compañeros están explorando la playa de L'Ampolla pero no hay viento. Ya sin esperanza, decidimos llegar hasta Riumar, ya que estamos aquí.

Riumar.
Llueve débilmente pero el viento vuelve a sus 16 nudos de media. Solo Gurú y Yo nos decidimos a montar, los demás se esperan a ver como vamos. Gurú entra antes que yo y sale disparado con su 6,3m. Todos a montar! deja de llover, nuestra suerte esta cambiando por momentos. Entro con mi 6,5 y tengo que tensar enseguida, está genial!

De Gregal a Levante.
Pero las emociones no terminan aquí. Una hora disfrutando del Gregal (en
Riumar entra de mar) y de golpe baja a cero. Nos reunimos los cinco
descansando y deseando que fuera un bajón puntual, cuando empieza a soplar de derechas (Levante). A partir de aquí empezamos una sesión de dos horas y media mas sin descanso con el mar plano, ideal para sacar el jugo a las tablas de freestyle a base de Volcanos, Spocks y todo tipo de transiciones. Ya a oscuras el viento no para, recogemos felices, como si hubiéramos apostado todo y hubiéramos ganado el doble.

Buen Viento!

Marius Solà E-79
www.sailboardstarifa.com (tablas Sailboards Tarifa y alerones X-Foil)
www.windmania.com (e-tienda)
www.ezzy.com (velas y mástiles)
www.100x100estanca.com (fundas AQUAPAC para cámaras, llaves, etc.)
www.Doctor-X.com.ar (ropa surfera)
www.ahoralosabes.com (medidores NAVMAN de velocidad por GPS)
www.catperruquers.com (cortes de pelo para surferos)

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web