Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Regates Freestyle...cada vegada -
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Sergiespinosa
Usuari

Registrat: 07 Mar 2005
Missatges: 763
Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador

MissatgePublicat: Dv Des 15, 2006 1:28 pm    Assumpte: Regates Freestyle...cada vegada - Respondre citant

XAVI-WCAT escrigué:
Del 5 al 9 de Abril en Sant Pere Pescador (Bahia de Roses) se disputarà el Campeonato de España de Funboard 2006 Shocked , en la modalidad súper X, Razz y el fin de semana después 14 y 15 de Abril otra regata de freestyle en la bahia también...

Mucho windsurf junto! no puedes faltar

Hasta pronto

M'he enterat que la regata de L'escala s'anula o sigui que tindrem una prova de freestyle menys? si ja eren poques... aora nomes tindrem las de premia...?

Llavors he vist el missatge d'en xavi... i vale a sant pere es fara la del super X, m'assembla bé pero l'altre de la bahia de roses on sera? Podriem fer la de freestyle a sant pere.

Salutacions

www.aquarius.es - Camping Aquarius
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dg Des 17, 2006 10:23 pm    Assumpte: Respondre citant

TE IRIA MUY BIEN NAVEGAR EN OTRAS MODALIDADES ADEMÁS DEL FREESTYLE Wink

TE LLEGARÁ LA REGATA DE PALS Y TE COMERÁS LA PRIMARA OLA EN EL PRIMER HEAT Wink

MUCHO Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Y POCO NAVEGAR EN OLAS

UNA AMIGUETE
Sergiespinosa
Usuari

MissatgePublicat: Dg Des 17, 2006 10:59 pm    Assumpte: Respondre citant

WINDMASTER escrigué:
TE IRIA MUY BIEN NAVEGAR EN OTRAS MODALIDADES ADEMÁS DEL FREESTYLE Wink

TE LLEGARÁ LA REGATA DE PALS Y TE COMERÁS LA PRIMARA OLA EN EL PRIMER HEAT Wink

MUCHO Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Y POCO NAVEGAR EN OLAS

UNA AMIGUETE

CReo que cada uno navega en lo que más le gusta ... principalmente. Me gusta más una modalidad que otra por la sencilla razon del spot donde navego. Seguro que si estubiera en Maui con olones, me gustarian las olas.

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Ramon Pastor
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dl Des 18, 2006 9:33 am    Assumpte: Respondre citant

Hola! crec que només una competi de Freestyle és molt poc!!!! som molta gent que practiquem aquesta modelitat y crec que seria bo poder fer més competicions!!!

St Pere és un molt bon lloc per fer una Regata de freestyle!!!

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
boro
Usuari

Registrat: 04 Feb 2005
Missatges: 88

MissatgePublicat: Dc Des 20, 2006 9:31 am    Assumpte: Respondre citant

Ramon Pastor escrigué:
Hola! crec que només una competi de Freestyle és molt poc!!!! som molta gent que practiquem aquesta modelitat y crec que seria bo poder fer més competicions!!!

Sí, volem més freestyle Wink
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dj Des 21, 2006 9:01 am    Assumpte: Respondre citant

Pau al.lucino amb la teva reacció Shocked !!!!

No entenc que no valoris tota la feina que s´ha fet i la que s´està fent, més tu que saps prou bé el que costa muntar una regata !!!!!!!

Fa tres anys hi havia 10 regatistes, aquest any hi ha hagut proves amb més de 30.....!!!

Si el que vols és ajudar, involucrat-hi i dona un cop de ma i aporta solucions.. Evil or Very Mad

I si el que vols és fer-ho bé, entrena a fondo i vina a totes les proves !!! perque amb el teu nivell segur t´ho enduries tot de calle Wink !!! El que no pot ser es que només fagis dues proves i no vinguis ni a les reunions i despès et queixis.

Ajudaria molt que expliquessis les teves queixes de manera clara ..... !!

Si tothom va per lliure ens ho acabarem carregant ......
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dj Des 21, 2006 9:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Shocked Shocked AQUÍ HAY TOMATE!!!!!!!!, Y PARA TODOS Shocked
TRANKILIDAD QUE ESTO ES UN DEPORTE DE AFICIONADOS Wink I NO LA PWA Confused
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 7:58 am    Assumpte: Respondre citant

Gràcies Pau Very Happy !!!

Crec que sí formules queixes, hauries d´insistir perque es resolguin i utilitzar l´assemblea per exposar-les en pùblic i entrte tots trobar-hi solucions...!!! ( on estaves ???? )

Poder no m´entero, però és clar que el més còmode, és queixar-se i prou...

Si es fa slalom és perque hi ha un sector que ho demana, han insistit, han sumat, han participat a l´assamblea xanxullera que dius... vaja que s´ho han currat i es farà slalom....

Gràcies per interessar-te per les meves preferències.. Very Happy !!! però em diverteix més intentar maniobres... Wink !!
Lluís
Usuari

Registrat: 21 Des 2006
Missatges: 17
Ubicació: L'Escala

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 10:00 am    Assumpte: Regata Escot Respondre citant

No tinc per costum escriure en aquest Forum ni en cap altre, pero veig que tot aquest merder surt de que aquest any no hi haurà regata del Circuit a L'Escala.
Com que aquesta regata sempre l'he organitzat jo (Escot-L'Escala), seré jo qui expliqui el perquè.
No hi haurà regata al Riuet perquè m'he cansat de demanar que es consideri l'Escot un col·laborador del Circuit Català.

Crec que fins ara és l'única regata que hi ha sigut cada any, amb unes despeses molt importants:
- bocatas per a tots els participants,
- begudes,
- regals per a tots els que venen al sopar de La Lluna,
- sopar pagat per a tots els jutges i col·laboradors, etc...).

La Federació no ha posat Jutges(com tots demanem i jo estava disposat a pagar-los), la seguretat a l'aigua l'ha posat el Club Nàutic L'Escala i tota la ajuda de la Federació ha estat la pissara i les banderes que el Club Nàutic també em deixava.

Quan he demanat ser cosiderat un col·laborador del Circuit, m'han dit que haig de pagar 250 Euros per sortir publicitat de l'Escot en aquesta pàgina i que després seré considerat col·laborador.

Si col·laborar amb el circuit vol dir pagar un anunci, i no vol dir organitzar una regata(molt més car que pagar l'anunci), quin problema hi ha que no organitzi la regata?.

L'Escot continuarà organitzant les festes de windsurf que organitzava abans del Circuit, en que tothom pot navegar, pobar material i passar-s'ho bé, en definitiva navegar tots plegats.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Sergiespinosa
Usuari

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 10:34 am    Assumpte: Re: Regata Escot Respondre citant

Lluís escrigué:
No tinc per costum escriure en aquest Forum ni en cap altre, pero veig que tot aquest merder surt de que aquest any no hi haurà regata del Circuit a L'Escala.
Com que aquesta regata sempre l'he organitzat jo (Escot-L'Escala), seré jo qui expliqui el perquè.
No hi haurà regata al Riuet perquè m'he cansat de demanar que es consideri l'Escot un col·laborador del Circuit Català. Crec que fins ara és l'única regata que hi ha sigut cada any, amb unes despeses molt importants( bocatas per a tots els participants, begudes, regals per a tots els que venen al sopar de La Lluna, sopar pagat per a tots els jutges i col·laboradors, etc...).
La Federació no ha posat Jutges(com tots demanem i jo estava disposat a pagar-los), la seguretat a l'aigua l'ha posat el Club Nàutic L'Escala i tota la ajuda de la Federació ha estat la pissara i les banderes que el Club Nàutic també em deixava.
Quan he demanat ser cosiderat un col·laborador del Circuit, m'han dit que haig de pagar 250 Euros per sortir publicitat de l'Escot en aquesta pàgina i que després seré considerat col·laborador.
Si col·laborar amb el circuit vol dir pagar un anunci, i no vol dir organitzar una regata(molt més car que pagar l'anunci), quin problema hi ha que no organitzi la regata?.
L'Escot continuarà organitzant les festes de windsurf que organitzava abans del Circuit, en que tothom pot navegar, pobar material i passar-s'ho bé, en definitiva navegar tots plegats.

Estic d'acord.

Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 11:18 am    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,
Ara m'han sorgit algunes preguntes...

Els jutjes els ha d'aportar la federació o l'organitzador de la prova?
La seguretat a l'aigua l'ha d'aportar la federació o l'organitzador?

Organitzar una prova del circuit implica colaborar amb el circuit, és clar. Pero potser per 250 misserables € ens podriem haver posat d'acord... Tinguem en compte que aquests diners son el petit pressupost que te Windsurfcat.

De fet, es podria arrivar a un compromis fent que les botigues que organitzin una prova tinguin un extra de protagonisme (pagant els 250€ que paguen totes les marques) per diferenciarles de les que paquen els 250€ pero no organitzen res. Es va fer una asamblea i es podria haver tret solucions. Pero per aixó hi ha d'anar tothom.

Una altra tema es si la prova es vol plantejar com a una "windsurfejada popular" on els participants siguin gent del club i clients de la botiga i no els calgui llicència. Crec que dins de WCat tambè espreveuen regates d'aquest nivell.

A mi m'agradaria pensar que es pot arrivar a un acord i seguir fent una prova del CCF a l'Escala. Li tinc especial apreci perque va ser la primera que em vaig presentar...

I sobretot intentar que entre els pocs windsurfistes que som parlar les coses, que menys la mort, tot té solució.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Àllllex
Usuari

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 11:40 am    Assumpte: Respondre citant

Seria una pena que es perdés la regata del Riuet Shocked !!!
Suposo que es poden proposar millores o canvis ........ !!
Lluís
Usuari

Registrat: 21 Des 2006
Missatges: 17
Ubicació: L'Escala

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 4:28 pm    Assumpte: Respondre citant

Marius, segurament és la primera regata que vas fer, perque la primera que es va fer del circuit català, que en aquell moment es deia Circuit Badia(L'Escala, Empuriabrava i Roses) va ser la del Riuet.

Quedava molt clar qui eren els col·laboradors, a nivell de posters i de publicitat a les revistes.

Quan es va proposar d'entrar-hi la Wap, va pasar a ser el Circuit Català.
Ja desde el primer moment, vaig comentar a en Xavi que era un error no tenir en compte l'esforç de qui organitza una regata.

Han passat uns quants anys i continuem sense que es reconegui la feina.
Sembla com si tota la feina la fes la Federació.

Quan organitzem una regata i els jutges son de l'organització, si algú de casa treu un bon resultat, molts hi veuen fantasmes, tant a L'Escala com a Begur com a Pals ha passat.Per això sempre em demant que els jutges els posi la Federació i per tant el criteri sigui el mateix a totes les regates.

Els que em coneixeu sabeu que la competició no em motiva, a mi m'agrada navegar al meu aire, pero entenc que la competició anima a molta gent a moure's tant per competir com per entrenar i això ens beneficia a tots.

Després de moltes vegades de reclamar aquest reconeixement, la gota que em va acabar la paciencia va ser l'entrevista a en Xavi Torres al Surf a Vela, on després d'explicar les excelencies del circuit, quan parla dels col·laboradors segueix sense ni mencionar els organitzadors de les regates, i en canvi en surten que no han posat mai un peu a la platja.
Podeu rellegir l'entrevista al Surf a Vela.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Oriol L´Escala
Usuari

Registrat: 18 Oct 2005
Missatges: 162

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 5:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Hi hagi pau senyors.. que som a Nadal!

A veure per parts:
- el tema "descomptar punts" està clar que ha estat polèmic i ha creat algun desbarajust entre la classificació general i la de la categoria específica. (alguns masters 3rs, 4rts i 5ens a la categoria general han passat a 4rt, 5 i 6ens a la categoria Master, i això també li ha passat a en Gerard Lopez en Juvenils per ex de 2on a 4rt) En tot cas és el que es va votar a l´assamblea de l´any anterior i s´ha d´acatar. De cara a aquest any s´ha decidit corregir-ho a la baixa perque no es produeixen situacions com aquesta. -dit a l´assamblea..jo sí que hi era- Se n´ha après i punt perfecte. Cap més comentari al respecte.

- Dit això en cap cas s´ha de faltar al respecte a ningú ni a cap marca. Em sembla que tots els que estem en el món de windsurf pocs ens hi guanyem la vida, hi som per "amor al arte" i de manera desinteressada . En aquest sentit la tasca de Windsurfcat és encomiable i no ha de ser objecte de cap mena de crítica, tot al contrari. Està clar que és un element d´unió entre windsurfistes i esta servint per rebifar el nostre esport. Cool

- el tema organització de la regata Escot, em sembla que és un malentès que han de parlar en Xavi i en Lluis, i si es posen d´acord bé i sinó també. Com expresseu molts, solucions s´en poden trobar.. Razz

- una reflexió més sobre els comentaris de que alguns gironins no es desplacen a altres regates / altres:
hem de pensar que en aquestes comarques molts viuen del turisme i els dies forts són el cap de setmana .. així que jo no burxaria per aquí... Si a mi em posessin regates en dilluns jo no podria anar-ne a cap i ells segurament sí... Molts treballen en cap de setmana i és quan tenen + clients (per sort no és el meu cas) Laughing

En fí companys que la vida son 4 dies, i 3 no fa vent.. i som pocs i millor estar ben avinguts que discutir... Treballem tots plegat pel windsurf que ben bonic que ésVery Happy

Bon Nadal a tots! Very Happy

I dit això perquè no tornem a un tema + interessant i liante..
- Sergio, porque no te gustan las olas?? Twisted Evil
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Oriol L´Escala
Usuari

Registrat: 18 Oct 2005
Missatges: 162

MissatgePublicat: Dv Des 22, 2006 8:04 pm    Assumpte: Respondre citant

NO CAL, que jo marxo a TARIFA i no tindré internet!!! Wink
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web