Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Repot PALS: 17-12-05 10 del mati, arribem a la platja

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Gerard CAT-49
Invitat

MissatgePublicat: Dt Des 20, 2005 7:32 pm    Assumpte: Repot PALS: 17-12-05 10 del mati, arribem a la platja Respondre citant

10 del mati, arribem a la platja... vent 0...
Desprès d'agafarme la mala llet de l'any vaig tornar a mirar la platja, hi havía unes onades perfectes, feien tubo i, com que el vent era nul eren totalment glassi. Vaig agafar la meva taula de surf i sense pensar-ho dos cops, m'hi vaig ficar. Hi havia un sol que escalfava molt, gens de fred...
Desprès d'una bona sessió de surf vaig tornar a la platja i vaig posa-me a esmorzar i a anar un rato amb skate. Llavors...vaig veure una planta movent-se, corro cap a la platja...OOOO!!!!hi ha cabretes a tota la badía de pals, la TRAMUNTANA!!! corro al parking, monto 5.3 i planxa d'onades grossa(85 l.) surto, la onada es perfecta, encara conserva el tubo i segueix sent molt glassi.
Navego sol durant uns tres quarts d'hora quan comença a arribar gent. Canbío la planxa i baixo de vela(4.2) al cap de poc ja torno a anar passat, i en una fatidica caiguda en una serie de les grosses trenco el mastil...
Plego com puc i torno al parkig rapidament, monto 3.7!!el vent segueix pujant, a l'aigua ja hi ha gent amb 3.4 i menys!!
Pals epic!!! onades grosses a la serie i vent molt fort!! espero que es torni a repetir!!!!
Al dia seguent de tot això, m'aixeco a les 7:00 del mati per anar a navegar, i m'adono de que no puc caminar... un tormell maxacat...pero... HA VALGUT LA PENA!!!!
gd...cat-49
see you in the water!!!!!

Tornar a dalt
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dc Des 21, 2005 2:59 pm    Assumpte: Respondre citant

gracies pau.

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web