Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Com aconseguir llençar-se al speed loop.
Anar a pàgina 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dv Mai 05, 2006 4:38 pm    Assumpte: Com aconseguir llençar-se al speed loop. Respondre citant

És una maniobra que s'ha tornat a posar de moda.. oi Marius?.
Vinga expliqueu com us ho vareu fer per vèncer la por a tirar-si. (sigueu realistes).
Nota: jo en sé un que va acabar amb el cul morat , pero al 3er dia el va clavar sec. (sense mullarse).

Ramon, Marius, Oliveres, Gerard, Pau, etc... expliqueu.

a10.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Ramon Pastor
Usuari

Registrat: 01 Mar 2005
Missatges: 181

MissatgePublicat: Dt Mai 09, 2006 10:19 am    Assumpte: Respondre citant

Bon dia Sr moderador!!!!! Cool

Ja que reclames els consells del mes savis del poble te'ls donaré!!!!! Més concretament explicaré com el vaig aprendre jo!!!! i que cada Pro Rider Cat doni les seves versions!!!! A mi em va funcionar!!! Cool

1 -MATERIAL :de 6.4 o 5.8 recomanablement de freestyle o Power Wave (Recomano una Gaastra Poison) Very Happy Taula la més cutre i feta pols que tingueu!!!! per no trencar la proa de la nova taula!!!!! Very Happy jejeje!!! però si aneu sobrats recomano una taula lleugereta com la Tabou 100 de freestyle o la 3S

2-CONDICIONSblement un dia de vent suau F-3-4 amb petit xapi!!

3-TÉCNICA: El truquillo és perdre la por a la rotació! Shocked per conseguir-ho hem de fer un exercici progressiu!!!! Primer fer la mateixa tècnica del speed Loop però sense els peus els foodtraps fins que perdem una mica la por!!! Laughing Segon: Amb el peus els foodstraps i planejant sense anar a tope ens tirarem al llarg però quan dic el llarg és el llarg casi popa i en el moment en el que veiem el xopi per saltar fem un petit salt al mateix temps que casem amb molta força la escota i girem el cap el mateix sentit que la mà de l'escota!

4 NO TENIM POR!!: Si seguim els passos que us he dit segur que hem perdut la por!!!! penseu que el fer speedloop tant al llarg tenim feta més d'un 1/4 rotació i segur que caurem d'esquena a l'altre canto sense fer-nos mal!!!!! Cool Cool Cool i penseu l'aigua és aigua i no pas formigó!!!!
Penseu que és més xungo caure fent motocross que no pas fent windsurf!!!!

Shocked Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Mai 09, 2006 12:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Moltes gràcies Ramón per l'aportació.!!!

Per cert ara que tindreu temps, no estaria malament, que algún PRO colega teu. (canari). t'expliqui com ho va fer.. Jensen, Eleazar Alonso, l'alemana aquella.. (que no m'en recordo del nom).

Ara envio un mail perquè el Màrius ens expliqui en viu i directe les primeres sensacions en el Speed loop i el mateix al Rogerloop.

a10 i vent
Tornar a dalt
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Mai 09, 2006 2:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Ei Ramonet !!! no acabo d´entendre les imatges que acompanyen el texte, realment son dels primers intents de espidlup Twisted Evil Twisted Evil
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dt Mai 09, 2006 8:24 pm    Assumpte: Respondre citant

No ho són, si teniu la sort de que us filmin en camera de video, en els vostres primers intents, veureu com no són gaire diferents.

Adeu i ànims l'speed loop és possible (ho diu jo, que sóc un negat en maniobres).

Mireu el Màrius, anys i anys bloquejat amb la maniobra, i ara si tira tope, mireu el roger, fa el que s'ha de fer... cada dia de navegació és bó per llençar-shi, i trankils al ritme que va.. El roger tindrà el millor speed loop de catalunya...

A10.

Editat per darrera vegada per FelipCosta el Dc Mai 10, 2006 7:24 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dc Mai 10, 2006 6:24 pm    Assumpte: Respondre citant

Donc si, puc explicar l'experiencia de fa ben poc. De fet el Forwar era una maniobra que em vaig plantejar fa molts anys i no m'hi vaig atrevir, despres va quedar oblidada fins fa uns mesos. Aixó ha fet que tregués un maniobres molt tecniques com el Volcano i el Spock abans que el forwar cosa no masa havitual.

Una de les coses que vaig fer és tirarme sense taula, rotant amb la vela i foten-me castanyote. Pero es que ho feia en plè planeig sortint directament dels peus als footstraps. Masa bestia pero aprens a tirar del darrera.

El dia que ho vaig provar vaig sortis de casa amb l'únic objectiu de provar-ho. Per aixó vaig anar a Sant Pere expresament perque era un lloc adecuat per tirar-shi. La vela 4,7m i taula petita per mi era el millor material. Al cotxe portava un xaleco expressament per tirarm-hi. Discrepo de lo del Ramón...Tablón i 5.8m.... esquenaço.

El primer intent vaig rotar poc, pero em va sorpendre que fent presió a la vela encara que el meu cos ja tocava a l'aigua vaig seguir girant... el segon millor i despres vaig anant buscant el xopi mes gran. De seguida vaig veure que com mes gran era l'onada menys tocava l'aigua.

Amb 50 intents que vaig fer, el millor de tots va ser un que a mes de pillar una bona onada vaig agrupar les cames. Sortint al water amb somriure d'orella a orella. De fet fins hi tot em vaig treure el xaleco en un excès de confiança...

Un xaleco per estalviarte els blaus és una bona idea. I un casc per protegir l'oïda tambè.

Espero tenir fotos aviat!
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dc Mai 10, 2006 7:27 pm    Assumpte: Respondre citant

US IMAGINEU QUE TOT EL CCF, FOS CAPAÇ DE FER EL SPEED LOOP?

És importantíssim per treure la maniobra que hi hagi una miqueta de pique amb algún amic vostre. P.e. jo suposo que el Roger, deu haber sigut inspiració per al Màrius, així com el màrius és inspiració pel Oriol.

A mi hem va inspirar La llagosta, i així anar fent. es una cadena de no parar.

Estic prenent la possibilitat d'organitzar un clinic de speed loop, amb camara de video i tot i analitzant els errors, tot amb professors de renom i contrastada experiència (espero la teva ajuda .. Pau, Raca, etc.. jeje) en el tema. JA US INFORMARÉ.

Un avís , he editat una miqueta els post, ja que així serà de més facil lectura per als interessats. (no us enfadeu).
Poseu fotos que vàlguin la pena, i no les repetiu, i feu-les a tamany petit, siusplau. No és el moment de fer publicitat dels vostres sponsors, és moment de fer que la gent perdi la por al speed loop.!!
El moderador!
Tornar a dalt
Sergiespinosa
Usuari

Registrat: 07 Mar 2005
Missatges: 763
Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador

MissatgePublicat: Dc Mai 10, 2006 9:25 pm    Assumpte: Respondre citant

oala vaya piñu marius jajajaja!!! esk tu no practicabas en speedloop sino que intentaves el forward jajjaa xD.

Aquest finde probare el speedloop me animat nomes de veure lu facil que el fa en roger. jejje Razz

www.aquarius.es - Camping Aquarius
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 4:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Ànims espinosa.!
Explica les experiències de els teus primers intents. en aquest post!.
Tornar a dalt
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dj Mai 11, 2006 5:17 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo no puc suportar veure com en Roger s´hi tira davant meu a Barna ... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Wink

Així que ja he començat a fer salts per memoritzar l´acció...fa mesos vaig intentar-ne dos i sempre perdia la planxxx, li vaig comentar al Aleix Sanllehy i em va recomanar fer-ho per passos ... Shocked ????

10 saltets només girant el caparró...10 més retrassant la manopla...10 més reagrupan el pernil ...i quan ja ho tens més ho menys memoritzat....t´encomanes a la mare de Deu i t´hi llençes tirant el pal endavant i mirant enrrera amb la mà super retrasada...... Shocked

Estic en fase... ja explicaré si el sistem by sanllehy funciona Question
Invitat

MissatgePublicat: Dl Mai 15, 2006 10:44 am    Assumpte: Respondre citant

Vicenç escrigué:

És importantíssim per treure la maniobra que hi hagi una miqueta de pique amb algún amic vostre. P.e. jo suposo que el Roger, deu haber sigut inspiració per al Màrius, així com el màrius és inspiració pel Oriol.

A mi hem va inspirar La llagosta, i així anar fent. es una cadena de no parar.

Responc per al.lusions:
1) Per què el forward?: per què és la maniobra fetitxe! .. anys i anys pensant-hi... Com el de molts windsurfistes és el somni preferit!
2) què em motiva a tirar-m´hi: saber que el tira quasi tothom!!. .pura enveja!
- evidentment: que el feu elements con en Vicenç / Llagosta / i ara en Marius m´extra-impulsen a intentar perdre la por! .. ja és la gota que fa vessar el got!. sou el meu exemple a seguir !

3) que m´ajuda? els consells de pro (Pauwer / Racas/ Aleix . etc..) , i sobretot un amic davant/ darrera cridant i perseguint-te .
Si hi ha una càmara aumenten exponencialment les possibilitats de que un s´hi tiri..
saber que si no ho faig ara, no ho faré mai!! (....amb la meva edat dificilment ho faré demà.). jovent, preneu nota.. demà no arriba mai amb el forward!! Probeu-lo, ja!
Twisted Evil
Tornar a dalt
Sergiespinosa
Usuari

Registrat: 07 Mar 2005
Missatges: 763
Ubicació: Sant CeLoNi o Sant Pere Pescador

MissatgePublicat: Dl Mai 15, 2006 12:13 pm    Assumpte: Respondre citant

Eis aquesti finde e aprofitat a tirarme com a la fotu del marius! a lo bestia y sense plancha ara ya me acostumat a la rotacio y e perdut una miqueta la por. De moment no me fet mal.

Tambe sapren a no trencar la plancha si et tires be mai arribas a tocarla amb el mastil ni la botavara.

www.aquarius.es - Camping Aquarius
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
FelipCosta
Usuari

MissatgePublicat: Dl Mai 15, 2006 12:44 pm    Assumpte: Respondre citant

Felicitats E(spinosa) - 65!. segueix així ara només falta un parell de dies seguits de vent i ho aconseguiràs.
(nota: no perdeu massa temps fent el no foots que feia el màrius, feu-ho amb la planxa!)
Adeu
Tornar a dalt
Oriol L´Escala
Usuari

Registrat: 18 Oct 2005
Missatges: 162

MissatgePublicat: Dl Mai 15, 2006 5:02 pm    Assumpte: Respondre citant

k no et vegi en Pauwer probant el NO-FOOT que et caurà una bulla de caldeu!!
Laughing Laughing
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
WINDMASTER
Usuari

Registrat: 22 Des 2005
Missatges: 148
Ubicació: MASTER DEL WINDSURF

MissatgePublicat: Dl Mai 15, 2006 7:25 pm    Assumpte: Respondre citant

EN DEFINITIVA UN PARELL DE COLLONS
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Maniobres, fotos i videos / Maniobras, fotos y vídeos Totes les hores són GMT
Anar a pàgina 1, 2, 3, 4, 5  Següent
Pàgina 1 de 5

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web