Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

L´estartit. Side-off session. 17-18 octubre
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
DAVID ROURA
Usuari

Registrat: 17 Set 2009
Missatges: 40

MissatgePublicat: Dc Oct 21, 2009 7:42 am    Assumpte: L´estartit. Side-off session. 17-18 octubre Respondre citant

Pocas veces cuadran las condiciones en nuestras costas.
Que si falta viento, que si hay mucho viento, que si el viento esta racheado, que si no hay olas, que si abren mal, que si la dirección del viento no es la adecuada…
Todos estos QUE SI por una vez cuadraron.
Viento side-off de 15 a 30 nudos, velas de 4.5, 4.2 y olas de 2 metrillos bien puestas.
Después de una semana de tramontana, a veces gregal, soplando en Pals, la decisión estaba clara.
Vamos a probar L´Estartit.
Ya durante el trayecto de Vilopriu a L´Estartit, Octavi nos informa que Pals está deshecho de tanto viento y además sin olas. Quizás no es la mejor opción L´Estartit.
Llegamos a las 9.00 y se nos planta sólo llegar una serie de 4 olas impresionante.
El resto ya os lo podéis imaginar.

Aprovecho este report para agradecer a Alex de TAC TIC el trato dispensado a mí , David Roura ( waveman ) y a Jordi Riera, durante estos cinco últimos años de esponsorización.
A partir de ahora nuestro nuevo sponsor será el importador nacional de NEIL PRYDE, NOW,S.A.

http://web.me.com/jordiriera/Sitio_web/ESTARTIT.html
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dc Oct 21, 2009 7:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Felicitats per la sessió. Autentic surf.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
xavibal
Usuari

Registrat: 09 Des 2007
Missatges: 103

MissatgePublicat: Dj Oct 22, 2009 8:39 am    Assumpte: Respondre citant

Quan edites un vídeo, sempre talles per on convé per tal que quedi maco. Aquest fet, algú el pot considerar manipulació.
Tot i això, jo donaria tres dits d'una ma per estar molta estona esperant la ratxa i l'onada i poguer fer 3 surfejadetes en les condicions d'aquest vídeo.

Pau, per on baixes a l'aigua a Punta Montgó?

Agraït per endevant,
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
DAVID ROURA
Usuari

MissatgePublicat: Dj Oct 22, 2009 3:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Octavi nos informa que Pals está deshecho de tanto viento y además sin olas.

Jo no sé pas si va ser així. La veritat és que va ésser una session prou divertida i sense gent.
El video només recull 5 minuts meus, 3 surfejades i poc més d´en Jordi.
No sé on és Punta MONTGÓ. Sempre hi ha un lloc millor.
Segur que el pròxim dia ho mirem.
David waveman
jordiriera@me.com
Usuari

Registrat: 20 Oct 2009
Missatges: 28
Ubicació: sant celoni

MissatgePublicat: Dj Oct 22, 2009 3:34 pm    Assumpte: punta mongo versus estartit Respondre citant

Hola a tots,

Primer de tot dir que l'Estartit, per definició dels dies que hi he estat, es la platja que li tinc més respecta. El mar i les onades hem transmeten "guiñe" i més respecta. Ja sabem que no és hawaii, i que el mediterrani té la força que té, pero és un lloc que tens que calcular molt be l'ultim reentry, ja que acaba amb shore-breik i si vas tard, l'onada et fa tocar el fons amb la taula i/o cos.

Segon, Pau, quan torni a funcionar punta mongó, ja pots trucar i fem una mica de "search", que la costa de l'Escala fins a l'Estartit no la tenim gaire navegada i segur que hi pot haber algun "secret spot", tot i saber que l'accés és difícil.

Has navegat amb vent side-off a Punta Mongó? Surts des de davant del Maroco?

Salut i onades per tothom (els kiters també, pero a sotavent)

pd: les males llengües diuen que al final Pals es va posar molt i molt be. "Moraleja", la navegada perfecta era entrar a L'Estartit pel mati i Pals per la tarda, amb el permis de Punta mongo si es que algu hi va navegar.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
xavibal
Usuari

Registrat: 09 Des 2007
Missatges: 103

MissatgePublicat: Dj Oct 22, 2009 4:33 pm    Assumpte: Respondre citant

xavibal escrigué:
Aquest fet, algú el pot considerar manipulació.
M'ha faltat dir, que no és el meu cas. Que jo sempre ho faig quan edito.

Salut,

http://www.vimeo.com/user863511/videos
Tornar a dalt
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dj Oct 22, 2009 5:13 pm    Assumpte: Respondre citant

he trobat molt xulo el video.. y he vist bones surfejades!! esteu fets uns màquines.!!!
nota: m'heu obligat a instalar el quicktime!! amb la mania que li tinc... pero ha valgut la pena Wink

tema montgó... no el conec.

tema videos del xavibal... m'agraden molt i ben editats i bona musica.

tema videos del pau... NO EN FA NI UN!!! apa..adeu.
Tornar a dalt
Miquele
Usuari

Registrat: 12 Oct 2006
Missatges: 51
Ubicació: Sitges

MissatgePublicat: Dj Oct 22, 2009 7:34 pm    Assumpte: Respondre citant

El video esta molt guapo, les surfejades molt bones i amb estil, l'estartit és un spot increible pero si hi ha dos metros d'onada hi caps dins....... Very Happy
Tornar a dalt
matteo
Usuari

Registrat: 16 Set 2008
Missatges: 121

MissatgePublicat: Dv Oct 23, 2009 9:17 am    Assumpte: Respondre citant

Chicos, admito que estando en Pals el sabado desde las 10 de la mañana, la Estartit sensation se me habia quedado enganchada todo el dia.

A ls 17 casi volviendo a casa recibo una llamada del amigo Miquel que está en San Martí.

Summary: 1 hora y media de San Marti' con 4.7 increibilmente mas divertido y productivo de 4.5 horas en Pals onshore con 4.0. Lastima que funcione muy poco amenudo...
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dv Oct 23, 2009 5:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola!
Buff això s'ha escalfat! L'humor corrosiu d'en Pau es l'arma definitiva per animar el foro....

Be, crec que no es tracta de fer una competició de "on jo he navegat estava millor". De fet la percepció de si un lloc esta millor que un altre depen de factors com el nivell de navegació o les preferències de surf o salt...

Per exemple: Les onades glassy de l'Estartit amb vent ratxejat pot ser un calvari per la majoria de windsurfistes. Peró no per alguns amb molt nivell en surf com en Riera o en David.
En Matteo va estar al mati a Pals i la tarda a ultima hora a San Martí i va estar genial segons ens explica. Va ser just a ultima hora quan va entrar també a Pals una sessió molt bona (quan tothom havia plegat).

Jo vaig estar TOT el dia a Pals i va estar molt diferent al mati amb 3,5m (side shore), al migdia 4.2m (side-on), i la ultima sessió esmentada fins la posta de sol (4,7m side). Les tres sessions les vaig trobar excel·lents, però hi ha gent que m'ha comentat que Pals estava "malament" per que estava side-on i no podien surfejar... Pals amb onades de logo (qui va dir que no hi havia onada?) i una mica on-shore demana molta experiència en passar les onades, però encara mes per fer una surfejada. Entrenant arribes a surfejar perfectament i parar-t'ho bomba, però s'ha d'entrenar i patir algunes rentadores... i no marxar dient que les condicions son dolentes. Aquí hi conta molt el nivell.

Estic segur que la sessió de l'Estartit com la de San Marti o l'espot secret on hagi estat en Pau hauran sigut molt bons (com també la de Pals) i m'hauria agradat multiplicar-me i navegar a tots al mateix moment!

Bon Vent!
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
juan_pals
Usuari

Registrat: 11 Set 2007
Missatges: 46

MissatgePublicat: Dv Oct 23, 2009 6:22 pm    Assumpte: Respondre citant

El pauwer aquest es un penjat, ni puto cas Very Happy
Tornar a dalt
Micky Lopez
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 334

MissatgePublicat: Dg Oct 25, 2009 7:20 pm    Assumpte: Estartit Diciembre 2005 Respondre citant

Hola, viendo la encendida polémica sobre L´Estartit me he acordado de esta foto, que aunque es de hace tiempo,(Diciembre 05) sale Gerard en condiciones un poco comprometidas.

Saludos&keep surfing

Micky Lopez

www.windparadise.com
www.gerardlopeze49.jimdo.com
Tornar a dalt
XAVI-WCAT
Usuari

Registrat: 26 Gen 2005
Missatges: 1670
Ubicació: Catalunya

MissatgePublicat: Dg Oct 25, 2009 7:57 pm    Assumpte: Respondre citant

bastante comprometido... Confused

Xavier Torres Isach
Secretari de Funboard de la FCV - RFEV
xtorres@windsurfcat.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
DAVID ROURA
Usuari

MissatgePublicat: Dl Oct 26, 2009 8:39 am    Assumpte: Respondre citant

La veritat és que m´ho estic passant mot bé.
A tot aixó en Pau no ens ha dit on estava navegant ell.
jo si puc afirmar que vent side off, ratxejat i amb ones és el que més m´agrada, pot ser per navegar molt a Kastas.
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dl Oct 26, 2009 9:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Que si jo tal, que si jo més que tu.......a mi el que més m´ha cridat l´atenció dáquest post, és el departament de esponsoring de Viçens, on es pot llegir paukillot.com Laughing Laughing Laughing
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Reports i fotos de les sessions / Reports y fotos de las sesiones Totes les hores són GMT
Anar a pàgina 1, 2, 3  Següent
Pàgina 1 de 3

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web