Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

reglament per enquesta de Super x

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Raca
Usuari

Registrat: 23 Feb 2005
Missatges: 138

MissatgePublicat: Dl Jun 19, 2006 9:31 pm    Assumpte: reglament per enquesta de Super x Respondre citant

Degut a la normativa de Windsurfcat, on les veles màximes són de 6.7 he pensat que aquest reglament podria apujar-se a 7.7, així les regates es podrien realitzar amb 12 nusos. Això ho he pogut veure en la PWA de la Costa Brava, ja que els regatistes espanyols ens varem quedar curts de material, ja que anàvem amb les veles reglamentàries en el Circuit Català, quan els altres anaven amb la vela que volien.
Esteu d’acord en això?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 6:41 am    Assumpte: Respondre citant

Visto lo visto al mundial de St Pere crec que augmentar el tamany de vela no estaria malament, alguns dels lleugers anaven amb 6.7 o 7.3 Shocked !!!!
Garriga
Usuari

Registrat: 01 Ago 2005
Missatges: 92
Ubicació: Premià

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 10:51 am    Assumpte: Respondre citant

Aixo fa temps que ho haviam dit i fins que no ho a fet la PWA ningua a fet cas!!! Evil or Very Mad
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Sergi
Usuari

Registrat: 25 Gen 2006
Missatges: 113

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 12:03 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo crec que fins a 8 metros estaria molt bé... i en l'eslalom encara més.. sinó ja veiem que ens mengem els mocs a tots llocs perquè això no són les canàries nois
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 1:40 pm    Assumpte: Respondre citant

superX sense limit de vela, que cadascu agafi la vela adient per el seu pes, ara si, amb maniobra desde la primera maniga.

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 5:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Si senyor, els de la PWA tenen el material lliure, pero llavors espock desde el principi. Ah! i no serveix deixarse caure i torna aixecarse en water... sigueu conscients que aixó fara el super x mes complicat (o impossible) per la majoria...
A mes els de la PWA esperaven a fer la prova quan jo feia molta estona que planejava amb 6.6m
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Oriol L´Escala
Usuari

Registrat: 18 Oct 2005
Missatges: 162

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 6:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Gerard escrigué:
superX sense limit de vela, que cadascu agafi la vela adient per el seu pes, ara si, amb maniobra desde la primera maniga.

Buona akesta Gerard!
Jo hi afegiria : " i maniobra amb intent real" .. .. de tirar-se a l´aigua a fer-ho veure, res de res (so pena de descalificació pel jutges)

Si es vol anar de pro amb material de pro = a fer maniobres de pro...

A veure com es claven els forwards i els spocks amb veles de 7 i mig... (jo no ho sé...)

Seriosament jo personalment crec que seria una equivocació i que acabarà sent una guerra de material que només uns quants podran seguir.. i la resta ens cansarem .. i cada vegada el circuit tindrà menys participants..

El que hem fet aquest any em sembla és una bona relació nivell d´amateur / nº màxim de participants.
Jo crec que tothom és conscient que té les seves limitacions, però que aquest "cafè pa todos" és pel bé del circuit. Very Happy

Deixem que creixi una mica... i quan siguem +, ja ho complicarem... i aleshores farem el circuit d´onades, de freestyle, de slalomeros, de speed, el tanga contest, Twisted Evil ... aaa , k bonic és somniar... !

Apa siau,

PD.. i una proba a Riells és clar... (per tenir en Pauwer content) Wink
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Yahoo Messenger
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 6:17 pm    Assumpte: Respondre citant

El tema està clar... material lliure.... i mateix tipus de normativa de maniobres que ara hi ha...

això seria l'unica manera que els pesos pesados.. entressin en competició.

a10
nota l'espock , només el saben fer 2 o 3 persones en el circuit, i d'altres com jo.. ni puta idea,
Tornar a dalt
Raca
Usuari

Registrat: 23 Feb 2005
Missatges: 138

MissatgePublicat: Dt Jun 20, 2006 7:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi Torres bolem la teva resposta per la nova normativa del Super X per el 2007
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Yahoo Messenger MSN Messenger
Àllllex
Usuari

Registrat: 21 Feb 2005
Missatges: 579

MissatgePublicat: Dc Jun 21, 2006 6:25 am    Assumpte: Respondre citant

Maniobra desde la primer head i prova a Riells JA !!!!!!

Una maniobra facilona com diuen bastants, donarà vidilla a la mànega Very Happy Very Happy !!!! i més espectacle !!!

Crec que pel proper SuperX ja es podria aplicar....no cal esperar el 2007 !!!!!!

Referent al material.....després d´aquest weekend m´han canviat bastant els esquemes al veure com navegaven els de la pwa amb 8.2 metres.... Shocked !!! poder no seria tant erroni deixar-ho lliure i així els donariem una alegria a les botigues Wink !!!
Gerard
Usuari

Registrat: 21 Nov 2005
Missatges: 136
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dc Jun 21, 2006 3:19 pm    Assumpte: Respondre citant

que cadascu navegui amb el que vulgui, despres al fer la maniobra ja veura que pasa, aixi els d'slalom no tenen ventatge. Cool

www.windparadise.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
alex
Usuari

Registrat: 24 Feb 2005
Missatges: 25

MissatgePublicat: Dl Jul 10, 2006 4:15 pm    Assumpte: Respondre citant

Sou la òstia tius!!!

Porto 1 any matxacant a tothom amb això i ara que ho heu vist com van els altres us adoneu...

Ja era hora!!!!
Tornar a dalt
Marius
Usuari

Registrat: 02 Feb 2005
Missatges: 1217
Ubicació: On faci vent

MissatgePublicat: Dl Jul 17, 2006 6:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo tinc clar que per molt lliure que fem el superX, seguiré portant la 6,6m. Amb mes vela el duck jive i maniobra massa possibilitats de caure.
http://www.magicwave.es
http://www.cnbetulo.com
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
FelipCosta
Usuari

Registrat: 05 Feb 2005
Missatges: 806

MissatgePublicat: Dl Jul 17, 2006 6:50 pm    Assumpte: Respondre citant

Marius escrigué:
Jo tinc clar que per molt lliure que fem el superX, seguiré portant la 6,6m. Amb mes vela el duck jive i maniobra massa possibilitats de caure.

Doncs perfecte!
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web