Índex del Fòrum de Windsurfcat.com Windsurfcat.com
Tens preguntes?...Busques respostes?

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Pero on començar?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
rabucrk
Usuari

Registrat: 22 Jul 2006
Missatges: 3

MissatgePublicat: Ds Jul 22, 2006 9:26 am    Assumpte: Pero on començar? Respondre citant

Vale, ja he fet els meus quatre cursets de Windsurf i ara em vull comprar el meu equip...

Peró,... per on começar? A veure si algú em pot donar unes mínimes idees.

Peso 65 Kg i segurament navegaré per Malgrat de Mar tot i que m'agradaria pujar a St. Pere.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
Invitat

MissatgePublicat: Dl Jul 24, 2006 9:09 am    Assumpte: Respondre citant

Jo suposo que, si encara no fas waterstart, et convindria una taula free-ride (més estables) d'uns 100 o 115 litres que et permeti aixecar la vela i navegar el màxim de dies possibles encara que no hi hagi molt de vent, que és el que sol passar a l'estiu (jo crec que amb una vela de 6 metres passaries l'estiu). De totes formes millor espera altres respostes de gent amb més criteri abans de prendre una decisió.
Sort.
Tornar a dalt
Rabu
Invitat

MissatgePublicat: Dj Jul 27, 2006 1:48 pm    Assumpte: Respondre citant

OK, moltes gràcies Smile
Tornar a dalt
Isaac
Invitat

MissatgePublicat: Ds Jul 29, 2006 5:20 pm    Assumpte: material adequat Respondre citant

jo penso que el millor material que et pots comprar per començar és una taula d'uns 140 litres (ex tabou rocket 140 o carve 134) i vela de 5.6 o 6.
La taula es impressindible que sigui molt ample pq et serà més fàcil aprendre a fer la virada ràpida, a planejar i a posar els peus als foodstraps.
Tornar a dalt
rabucrk
Usuari

Registrat: 22 Jul 2006
Missatges: 3

MissatgePublicat: Ds Ago 05, 2006 6:07 pm    Assumpte: Respondre citant

M'he comprat una Pacific 130 (groga "chulu") i vela de 6.1... ja us explicarè

Dissabte 12 a les 12 he agafat un parell d'horetes al club Garbí de Castefa... q trobo que sempre va bé la 1ª vegada anar amb algú.

A veure si algú s'anima i ens hi trobem allà

Raúl Razz
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Windsurfcat.com -> Regates CCF i CEF / Regatas CCF y CEF Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum

Posada en marcha per programador web