Veure tema anterior :: Veure tema següent |
Autor |
Missatge |
rabucrk Usuari
Registrat: 22 Jul 2006 Missatges: 3
|
Publicat: Ds Jul 22, 2006 9:26 am Assumpte: Pero on començar? |
|
|
Vale, ja he fet els meus quatre cursets de Windsurf i ara em vull comprar el meu equip...
Peró,... per on começar? A veure si algú em pot donar unes mínimes idees.
Peso 65 Kg i segurament navegaré per Malgrat de Mar tot i que m'agradaria pujar a St. Pere. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Invitat
|
Publicat: Dl Jul 24, 2006 9:09 am Assumpte: |
|
|
Jo suposo que, si encara no fas waterstart, et convindria una taula free-ride (més estables) d'uns 100 o 115 litres que et permeti aixecar la vela i navegar el màxim de dies possibles encara que no hi hagi molt de vent, que és el que sol passar a l'estiu (jo crec que amb una vela de 6 metres passaries l'estiu). De totes formes millor espera altres respostes de gent amb més criteri abans de prendre una decisió.
Sort. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Rabu Invitat
|
Publicat: Dj Jul 27, 2006 1:48 pm Assumpte: |
|
|
OK, moltes gràcies  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
Isaac Invitat
|
Publicat: Ds Jul 29, 2006 5:20 pm Assumpte: material adequat |
|
|
jo penso que el millor material que et pots comprar per començar és una taula d'uns 140 litres (ex tabou rocket 140 o carve 134) i vela de 5.6 o 6.
La taula es impressindible que sigui molt ample pq et serà més fàcil aprendre a fer la virada ràpida, a planejar i a posar els peus als foodstraps. |
|
Tornar a dalt |
|
 |
rabucrk Usuari
Registrat: 22 Jul 2006 Missatges: 3
|
Publicat: Ds Ago 05, 2006 6:07 pm Assumpte: |
|
|
M'he comprat una Pacific 130 (groga "chulu") i vela de 6.1... ja us explicarè
Dissabte 12 a les 12 he agafat un parell d'horetes al club Garbí de Castefa... q trobo que sempre va bé la 1ª vegada anar amb algú.
A veure si algú s'anima i ens hi trobem allà
Raúl  |
|
Tornar a dalt |
|
 |
|